5-րդ դասարանի մայրենիի «Ելք» ստուգատես 

Առաջադրանք 1

Բլոգային աշխատանք

  • Տեղադրի՛ր բլոգի հղումը, գրի՛ր բլոգումդ հրապարակված առաջին նյութի ամսաթիվը , վերնագիրը և հղումը դի՛ր վերնագրի վրա:
  • Գրի՛ր, թե քո բլոգն ինչ բաժիններ ունի, որն է դրանցից ամենաքիչն օգտագործվում և ինչու: Իմ բլոգը բաղակացած է հետևյալ գռառումներից՝
  • 5-րդ դասարանի մայրենիի <> ստուգատես
  • Русский яазык 5 класс
  • English 5th grade
  • Արևմտահայերեն
  • Բնագիտություն
  • Գարնանամուտ
  • Գարնանային արձակուրդներ
  • Զատկածես
  • Զատկանան պատրաստություններ
  • Ընթերցանություն
  • Իմ գրադարան
  • Հայրենագիտություն
  • Հորինուկ
  • Հունվարյան ճամար
  • Ճամփորդություն
  • Մաթեմաթիկայի ստուգատես
  • Մաթեմատիկա
  • Մաթեմատիկայի ստուգատես
  • Մայրենի
  • Շրջանի ամփոփում
  • Ուսումնական գարուն
  • Տեղնոլոգիա
  • ամառաին արձակուրդներ
  • Իմ բլոգում ամենաքիչ գրառումները կատարվել են Արևմտահայերեն բաժնում, քանի որ այդ առարկան շատ քիչ ենք անցել։
  • Ներկայացրո՛ւ որևէ մեկի բլոգը, որը շատ ես հավանում (եթե այդպիսին կա) և գրի՛ր, թե ինչու ես հավանում: Ես հավանում եմ Էմիլի Քոչարյանի բլոգը, որովհետև նա բացթողնումներ չունի և շատ գեղեցիկ է իր բլոգում տեղադրում նյութերը։ Էմիլի Քոչարյան
  • Գրիր քո, ինչպես նաև ծնողներիդ վերաբերմունքը քո բլոգի և բլոգային ուսուցման վերաբերյալ:
  • Իմ կարծիք՝ եսշատ գոհ եմ իմ բլոգից
  • Ծնողի կարծիքը՝ մայրիկս կարծում է, որ շատ ավելի լավ կլինի, եթե իմ բոլգը հագեցնեմ հետաքրքիր նյութերով ու չունենամ բացթողումներ։

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *