5-րդ դասարանի մայրենիի «Ելք» ստուգատես-ի 5-րդ առաջադրանքի Ա). Բ), Գ) կետերը։

Առաջադրանք 5

Լեզվական կարողություններ և հմտություններ

Ա) Քո սովորական մեկ օրը նկարագրի՛ր առավոտից մինչև երեկո, ամեն ինչ հերթով գրի՛ր․ աշխատիր ոչինչ բաց չթողնել, քեզ ամենաշատը օրվա ո՞ր պահն է դուր գալիս, ո՞ր գործերդ ես սիրով անում, որո՞նք՝ ուղղակի որպես պարտականություն, առօրյայիդ մեջ ի՞նչը կուզես փոխել, ինչո՞ւ․․․ Առավոտյան արդնանում եմ հագնվու լվացվու և գնում եմ դպրոց։ Դպրոցում մասնակցում եմ դասերին խաղու զրույցում ընկերներիս հետ։Դասերի ավառտից հետո ես գնում եմ դաշնամուրի հետո ես գնում եմ տուն և միանում եմ օնլայն պարապունքի։Դասերս ավառտում եմ և գնում եմ այգի խաղալու։Երկօյան գնում եմ քնելու։ Դաշնամուրի գնում եմ ոչ սիրով, որվհետև հավես չկա։Իսկ սիրով անում ես բակ ինչնել խաղալը, որվհետև բակ ես տենում եմ իմ ընկերուհիներին և մենք շատ լավ ժամանալկ ենք ացկացնում։

Բ) Համացանցից քո սիրելի ֆուտբոլիստի, գրողի, երգչուհու, դերասանուհու մասին տեղեկություն գտիր և այդ տեղեկության համաձայն երևակայական հարցազրույց վարի՛ր նրա հետ։ Հարցազրույցն անհրաժեշտ է ձայնագրել։

Գ) Տեքստի համար մտածի՛ր երկու ավարտ՝ տխուր և ծիծաղելի։

Ջ․ ՌոդարիՃանապարհորդ կատուն

Մի օր մի կատու նստեց գնացք, որը պատրաստվում էր մեկնել Հռոմից Բոլոնիա։ Իրականում, գնացքներում կատուներն այնքան էլ հազվադեպ չեն, թեև ամենից հաճախ նրանք նստում են զամբյուղներում կամ անցքերով արկղերի մեջ, որպեսզի չխեղդվեն: Պատահում է, որ գնացքներում երբեմն հանդիպում են  թափառական կատուներ, որոնք պարզապես պատահաբար ներս են գցվում մկների որոնման համար… Բայց այս կատուն իսկական ճանապարհորդ էր և ճանապարհորդում էր բոլորովին ինքնուրույն։ Նրա ուսին կախված էր սև փաստաբանի պայուսակ, բայց նա փաստաբան չէր, այլ կատու։ Քթին ուներ կարճատես հաշվապահի ակնոցներ, բայց հաշվապահ չէր և տեսողությունը գերազանց էր։ Նա, ինչպես հայտնի նկարիչները, շատ մոդայիկ վերարկու էր հագել և շատ մոդայիկ գլխարկ, բայց նա նկարիչ էլ չէր։ Այնտեղ նա հանդօպեց մի հատ աղջկա մոտիկացավ աղջկա անունը ասաց և աղջկան ամսնության առաջարկ արեց ։ Այդ պահին հայտնվեց գնացքի աշխատակիցը և գնացքից դուրս գցեց։

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *